ლესიჭინეს #1 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი

Sunday, January 12, 2014

წერილები -„ჩვენი სულის საიდუმლო“

 

1.

საგანი

ქართული ენა და ლიტერატურა, ინგლისური

2.

გაკვეთილის  თემა

 „ჩვენი სულის საიდუმლო“

 

3.

სწავლების საფეხური და კლასი

 

დაწყებითი საფეხური.  V კლასი

4.

მასწავლებლის სახელი და გვარი

 

დიანა წურწუმია

5.

განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა

 

 

 

არ გვყავს

6.

გაკვეთილის სასწავლო მიზნები და შედეგები

 

გახდნენ შემოქმედი და თავად შექმნან ღირებულებები. შეძლონ ტექნოლოგიების ეფექტიანად გამოყენება. და სასწავლო პროცესის ხარისხის ზრდა. გაუღვივდეთ უცხო ენის შესწავლის ინტერესი. მოსწავლეების შორის კოლაბორაციის და კომუნიკაციის ხელშეწყობა.

 

შედეგი მიღწეულია,როცა

V.2 მოსწავლეს შეუძლია ჯგუფური ამოცანების განხორციელება.მიზნის შესაბამისად ირჩევს სასაუბრო სტილს.

V.11 ქმნის წერილებს ელექტრონულ ფორმატში,სათანადოდ აფორმებს მათ და დააგზავნის ელექტრონული ფოსტით.

აკვირდება და აფასებს თანატოლის მიერ შექმნილ ტექსტს.

V.13 მოსწავლეს შეუძია ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა.

წერს წერილს ცალკეული პირებისათვის (კონვერტით გასაგზავნს და ელექტრონულ ვერსიას)

III6. მოსწავლეს შეუძლია ინგლისური ტექსტის კითხვა ამოიცნობს კორესპოდენციის მიზანს ( მილოცვა, მოკითხვა, დაპატიჟება)

V.14 მოსწავლე ტექსტის მიზნის გათვალისწინებით შეარჩევს სათანადო ლექსიკურ ერთეულებს და გრამატიკულ ფორმებს (ძვირფასო, პატივცემულო, ბატონო... საუკეთესო სურვიოლებით, პატივისცემით...)
III.14 იცავს კორესპოდენციის ფორმალურ მხარეს (მიმართვა, ხელმოწერა, თარიღი) აფორმებს კონვერტს.

მოსწავლეს შეუძლია google თარჯიმანის გამოყენება.

 

 

 

თანმიმდევრობა 

 

( აქტივობა და დრო)

 

 

 

 

გაკვეთილის ხანგრძლივობა 45 წთ.

       I.            აქტივობა - მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს შესწავლილი გაკვეთილის თემას, მიზნებს. პროექტორით უჩვენებს წერილს კონვერტს და საუბრობს მის მნიშვნელობაზე.

    II.            აქტივობა. ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი კითხვა პასუხების რეჟიმში ამოწურავს გაკვეთილის მასალას.

 III.            აქტივობა. ახალი ლექსიკური მასალის შესწავლა-კონვერტი,ადრესატი, ადრესანტი, მისამართი , მილოცვა, მოკითხვა... თარგმნა ინგლისურად

  IV.            აქტივობა-ტესტირება ინგლისურად ჩამოწერილია მოცემული სიტყვები, რომელსაც მოსწავლეებმა ჯგუფებში უნდა მიუწერონ შესატყვისი ქართული მნიშვნელობები

 

თარგმნა

 

1)      sender -

 

2)      Email -

 

3)      Latter –

 

4)      Envelope –

 

5)      Receiver –

 

6)      Invitation –

 

7)      Congratulations –

 

8)      Tell I sad hello -

 

 

 

 

     V.            აქტივობა. მოსწავლეებს ვურიგებთ სხვადასვა ხასიათის წერილებს ა)მილოცვის ბ)მოკითხვის გ)დაბატიჟების.

მათ უნდა ამოიცნონ და მიუწერონ რომელი-რომელს მიეკუთნება.

 

 

  VI.            აქტივობა. პრეზენტაცია ჯგუფიდან ერთი მონაწილის ხმას ვიწერთ Sound Recorder-ში და ვუსმენთ ჯგუფებში. ხარვეზებს ვუთითებთ და ვუსწორებთ.

 

VII.            აქტივობა. მოსწავლეებს ვურიგებთ ინგლისურ დაჭრილ წერილს, რომელსაც თარგმნიან google თარჯიმანის დახმარებით.

 

VIII.            აქტივობა. ჯგუფები წარადგენენ  ინგლისურ-ქართულ ვარიანტებს, რომელსაც მასწავლებელი ასწორებს და აძლევს მითითებებს.

 

 

  IX.            აქტივობა. იდეების გენერირება

 

მილოცვა

დაპატიჟება

მოკითხვა

 

 

 

 

 

 

მოსწავლეები წერენ ვისთვისაც უნდათ წერილის მიწერა, ხოლო შემდეგ ჯგუფი ირჩევს ერთს.

 

 

 

     X.            აქტივობა. წერილის რედაქტირების შემდეგ მოსწავლეები კომპიუტერის Windows Live Mail-ში ატვირთავენ წერილს და ჩვენი დახმარებით გადაუგზავნიან ადრესატს.

 

  XI.            აქტივობა. მოსწავლეთა საერთო ხმით გადავწყვეტთ ვინ მოვინახულოთ (სოციალურად დაუცველები) ვაკეთებთ მოსაკითხ ბარათებს, საჩუქრებს და ერთ დღეს ვატარებთ მათთან.

 

XII.            აქტივობა. წერილებს და კონვერტებს ვაფორმებთ და ვაქვეყნებთ სკოლის პრეზენტაციის დაფაზე.

 

 

 

შეჯამება

მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს ბარათს, სადაც მოცემულია

 

რა გავაკეთე ჯგუფში

რას ვერ გავართვი თავი

რა მომეწონა განსაკუთრებით

 

 

 

 

 

შეფასება

შეფასებას ვახდენდი ყოველი აქტივობის შემდეგ.დაფაზე გვქონდა გაკრული სამი ჯგუფისთვის ნატვრის ხე, რომელზეც ვაკრავდით წითელ, ნარინჯისფერ და მწვანე ვარსკვლავებს. თან ვაძლევდით განმავითარებელ შეფასებას.

 

გამოყენებული რესურსები

გაკვეთილის წარმატებით ჩატარებისათვის საჭიროა სამი კომპიუტერი, პროექტორი, ციფრული ფოტოაპარატი, ვიდეო კამერა, ილუსტრირებული წიგნები, ფორმატები, საჩვენებელი ჯოხი, ფერადი მარკერები, მაგნიტური დაფა, თაბახის ფურცელი, ფერადი ქაღალდები, წებო, ფლომასტერი.

 



ჩემთვის უმნიშვნელოვანესია თქვენი შეფასება

0 comments:

Post a Comment